Eine listegeschnitzelschtruudelgehöbitt...

 BRUKAR DU:
Peta dig i näsan? Jag är tjej och vi gör ju inte sånt... Eller?
Titta dig i spegeln? Nej, men det är alltid en laje jävel som glor på mig när jag går in på toa...
Gnälla? Inte vanligtvis, men när jag är sjuk och när det är kallt så händer det!
Skrika? Jo... Ointelligenta personer kan få sig en avhyvling ibland...
Sova?  Eh... Va??  Jävla puckad fråga!
Ha ångest? Ja... Ganska ofta faktiskt...
Skada dig själv med flit? När jag har klantat mig så kan det uppstå konflikt mellan mig och mig själv - smäll i huvudet!
Ta mediciner du inte borde? O nej, tar knappt alvedon...
Vilja dö? Nej inte direkt...
Drömma mardrömmar? Njae... bara om jag sett något läskigt på tv...
Drömma sexdrömmar? Mycket oftare än ovanstående? Grrr!
Ta droger? Är ciggaretter och öl droger - ja... Annars FUCK no!
Försöka vara annorlunda? Nej, inte försöka medvetet... Jag hoppas jag är det av mig själv då...
Klä dig i svart? Ja! Mycket svart och vitt i min garderob...
Gå till kyrkan? Dop, bröllop och begravning endast...
Gå i skolan? Fy fan ja... Jävla Uppland...
Röka? Ja, för mycket just nu så här i skeva tider...
Ha sex? Tyvärr, tyvärr, tyvärr så är det inget av den varan just nu. Sa jag TYVÄRR?????
Ljuga? Vita lögner, ja - annars väldigt sällan! Är för dålig på att ljuga...
Hata folk? Lite för ofta tror jag. Ska försöka att inte lägga så mkt energi på det i framtiden.
Lita på folk?  Blir svårare och svårare har jag märkt...

VEM:

Saknar du:
Oj... Lisa, O.J., Malin, Vera & Martin, Morfar...
Vill du döda: Alla tvestjärtar på jorden... *ryyyyser
Rörde dig sist:
Min systers yngsta son (det var i går fm så inte är man överöst med touching...).
Vill du slå:
Tvestjärtar - hårt!
Kysste dig sist:
Hur långt är ett rep?
Vill du kittla:
Ingen, för jag hatar att bli kittlad själv och vill inte att någon annan ska lida heller (jo, tvestjärtarna då!)
Kramade du sist:
Min systers äldsta son (goa kramar det!)
Vill du prata med:
Cesar Millan, O.J., Marilyn Monroe och en liten bit av Polen...
Skrek du på sist:
Triiiiisse föö' heeeeelvete!!
Vill du vara som:
Jag vill vara mitt bästa jag...
Sårade dig sist:
Beror på hur man ser det och vad det handlade om...
Vill du bli galet full med:
Syrran, Lisa och Nina...
Gjorde dig riktigt glad senast:
Systern yngsta igen... Kunde inte mer än skratta när han kan vakna kl. 05.30 en söndagsmorgon som ett solsken och orden: Bla-da-da-ga-ga  da da bla bla!!
Fick du sms från senast:
O.J.
Ringde dig senast:
Nina
Är vackrast på jorden:
Person? Jag vet, men det berättar jag inte.

HAR DU:

För många vänner:
Kan man inte ha...
Förföljelsemani:
"-Är det någon där bakom frysdisken?? Såg jag inte den killen i affären igår med??? Fan, han tittar konstigt på mig!!!" *rusar ut ur affären utan att betala...
Tvångstankar:
Njae...
Någon annan psykisk sjukdom:
Inte mer än andra normala människor hoppas jag...
Någon fysisk sjukdom:
Inte som man kan klaga över.
Någon skada:
Ja, en trasig axel...
Färgat håret:
Massor med gånger, men det var längesedan nu...
Brutit några ben:
Nej. Bara på andra... moha ha ha hahaha
Några piercings:
Öron, men haft i läpp och ögonbryn med...
Egen dator:
Jappsidasy!
Bra självförtroende:
Lite för bra kanske. Beror på vad det gäller. Utseende - nej, intellekt - ja...
Kysst någon:
Jo... Någon underbar och för många tonsillrensare...
Haft sex:
Mmmm, men för sällan.
Köpt kondomer:
Yepp.
Tagit nakenbilder:
Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nej. Säger det för sällan.
Bjudit ut någon:
Ja
Varit kär:
Ja...
Dumpat någon:
Jo...
Stulit någonting:
Ja... Några pennor från jobbet har det blivit, men inte direkt utstuderat - de följer med byxorna hem...  
Lämnat landet:
Jajamänsan, men det är åxå för sällan det händer.  
Tuttat eld på nått:
Ja, men inget som blivit någon större eldsvåda precis...
Gjort något olagligt:
Ja, senast igår...

HUR:

Går du:
Alltid sinnessjukt fort... Samma med sättet jag pratar på.
Svarar du i telefonen: "
-Catja"
Fördriver du tiden:
Datorn, träna ibland, köra The BitchMobile.
Mycket pengar har du:
Studentplånka... Short on cash.
Tjänar du pengar:
HA! Peltor erbjuder ju inga diplomatlöner direkt!!
Ofta diskar du:
Minst en gång om dagen...
Ofta städar du:
Dammsuger två ggr/v och städar grundligt en gång/v.
Hur många stör du dig på: För många. Återigen så går det åt mer energi än vad jag vill till det.
Ofta träffar du din familj:
Olika, är jag i Uppsala 1-2 ggr/ termin och oftare när jag är i V-mo.

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Är jag ju redan, men om 1,5 år så är jag även husdjursagronom.
På gud: God, no!
På rymdvarelser:
Nej.
Att folk tycker om dig:
Jo, det hoppet håller jag hårt i!
På ett liv efter detta:
Yepps.
Att fiskar kan tänka:
Inte aktivt göra val som påverka dem i framtiden annat än överlevnad och reproduktion...
Att du kommer leva länge:
Tills jag självdör utan att ha för ont.

Kommentarer
Postat av: syrran

HA HA; du å dina kommentarer...
kramiz

2007-08-07 @ 10:50:13
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: sofie

hejhej:)
titta gärna in och var med i "gissnings tävlingen" på min blogg, lycka till!

2007-08-07 @ 22:27:08
URL: http://soffiy.blogg.se
Postat av: Johanna

=)

2007-08-07 @ 23:00:51
URL: http://radhusidyll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0